Merhaba bnm ilk gebeliğimde çıkmıştı doktorum diyetisyen e yönlendirdi diyet listesi verdi bir hafta uygula ve evde şeker ölçüm cihazı al sabah öğlen akşam ölç yaz sonrada gel eğer düzelme olmazsa insülin e basliycam demişti çok şükür diyetin faydası oldu insülin kullanmak zorunda kalmadım doğuma kadar diyet uyguladım. Korkmayın inşallah birşey olmaz büyük ihtimalle diyet uygulamanızı istiycektir geçmiş olsun