Dileek123 Selam kizlar .. 36+3deyiz Vajinal ve Popoya öyle bi baski yapiyor ki yaklasik 1 saatir ara ara geliyor gidiyor Canim yanmiyor ama böyle bi baski hissi veriyor. Sizde de böyle olan var mi ? Cevap verin lütfen
Ccgdm Dileek123 belki bebek kanala giriyordur canım benim.kanala girdikten sonra kaburga ağrım gitti ve daha rahat nefes almaya başladım insan anlıyor yani
AsilveAnnesii Dileek123 ben 38+5teyim aynı durum 36dan beri var. Popoya baskı alt tarafta sancı baskı hissi. Açılmam da 1 cm sadece kanala da girmedi bebek 🥲 endişelenmeyin normal son haftalarda dedi doktorum