Kızlar merhaba. Kanda beta hcg sonucum geçen hafta 1660 değerinde çıkmıştı. Fakat kese hiç görülmedi. 1 hafta sonrasına randevu verdi belki 1 hafta sonunda keseyi görürüz dedi doktor. Yarın tekrar gideceğim. Fakat bende hiç belirti yok. Sadece karnımın içinde sancılarım oluyor ağrılarım oluyor kasıklarımda. 2 günde bir falan hafif kahverengi kanamam oluyor damla şeklinde. Onun dışında mide bulantısı baş dönmesi hiçbir belirti yok. Yarın doktora gidersem 6 haftan bitmiş diyecek. Sizce neden ? Birde bu yerleşme kanamaları sırasında bebek hala yerleşmemiş gibi durum olur mu ?