https://imgyukle.com/i/EKNXkN
https://imgyukle.com/i/EKNcHP
https://imgyukle.com/i/EKNBpv
Merhaba kızlar nasılsınız 🥰
Beni bilenler bilir kısaca özet geçeyim eşim asker doğuda görev yapıyor izne geldi ve bugün döndü ikinci defa bebiş için deneme yaptık.
İlk olarak Ekim ayında denedik ama bütün birlikteliklerim bebek için oldu kaç tane gebelik testi kullandım haddi hesabı yok bile , ayrıca o dönem enfeksiyonumda varmış bilmiyordum eşim görev yerine döndükten sonra şikayetlerimden dolayı Kadın Hastalıklarına gittim idrar yolu enfeksiyonum olduğunu öğrendim antibiyotik kullandım , enfeksiyonum geçtikten sonra rutin kontrole gittim hiç bir problem yoktu değerlerindemde gayet güzeldi folik asit başlattı doktorum Aralıktan bu yana düzenli şekilde kullandım Şubat ayında ilk defa ovülasyon testi kullandım yumurtlama ve çatlama gördüm.
Mart ayına girmeden kendime söz verdim kafamda bebeği çıkardım , düşünceyi ,stresi hayatımdan çıkardım.
Eşim geldi ne bebek aklıma geldi nede ovülasyon testi birlikteliklerimi bebek için gerçekleştirmedim gün aşırı değerlendirdik nasıl mutluysak öyle hareket ettik.
Bat 28 Mart 10 gün regl tarihime kaldı son regl tarihim 26 Şubat.
Bugün yumurtlama testi yaptım ara ara yapıyordum ama saati hep aynı denk gelmiyordu ilk 5 dakikada böyle silik bir çizgi belirdi yine size atmak istedim umutlanmadım havalara uçmadım rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏
Yumurtlama günümü ve gelen akıntım , kasık ağrıları la tahmin edip bildiğim için o günleri değerlendirdik.
Daha önce hiç başıma gelmeyen gün içerisinde ve geceleri gelen saniyelik bir ağrı ile afedersiniz gaz çıkarma ihtiyacım oluyor fazlası ile gece uykudan bile kalkıyordum o ağrı ve gaz ile .
Bir kaç gündür devam eden affedersiniz ishal sorunum var .
Birde baş dönmesi
Tecrübeli olanlardan fikirlerinizi bekliyorum şimdiden hepinize teşekkür ederim 🙏🥰