Ayıldığımı hatırlamıyorum ama ayılmışım zaten o günü hayal meyal hatırlıyorum anestezinin etkisi geceye doğru anca geçmişti ama bebeğimi gördüğüm anı, onu emzirmeye çalıştığımı hatırlıyorum. Mama da vermemişlerdi sütüm olmadığı için biz mama verilmesini istedik karşı çıktılar emmeyi tavsiye ediyoruz önce diye. Çocuk saatlerce aç kalmıştı bizimde ilk diye dışardan mama alıp verelim diye hiç aklımıza gelmedi. Şimdi ikinciye hamileyim çantama bir küçük paket mama ve biberon kesinlikle koyacağım 😊