SunnyG Gozde12 benim yaş riski 1/592 çıkmıştı yani senden yüksek. 30 yaşındayım. Doktorum normal dedi. Diğer riskler çok düşük. Kafaya takacak bişey yok :) rahat ol
Ormanmeyveli SunnyG Benimde 1/900 cokti yaş riskim doktor biraz risk var dedi. 26 yaşındayım ilk gebeligim cok endişelendim. Eve nasil geldigimi anlamadim. Yani bu riske takilmamam gerek degil mi? Oyle diyorsunuz
SunnyG Ormanmeyveli yani benimkinden daha düşük risk. Neden öyle demiş bilmiyorum. Çünkü benim doktorum sonuçlar iyi dedi. Down ve trizomi riskiniz neydi?
Ormanmeyveli SunnyG devlet hastanesiydi doktor çok ilgilenmedi başı kalabalıktı. Doger risklerim çok düşük. 1/10000 bin hepsi