Merhaba hanımlar şimdi aklımı karıştıran birsey var sormak istediğim. Doktorum mesela bebek iri bir bebek diyor normal doğum olması zor diyor, diyelim doktorla anlaştık bu keyfi sezeryana mı giriyor? Kendi isteğinle olan sezeryan da mesela ücret farkı oluyormus Ya. Bu ne duruma giriyor?