Pelin000 mommyinthefuture endiselenme canim zaten 1 tane yumurta yetiyor olmasi icin sadece catlamasi lazim
Pelin000 mommyinthefuture insallah kuzum allah yardım etsin bende bu ay tek yumurta ile aşılama yaptirdim ama hala testim negatif belki erkendir bir kac gun daha bekliycem yine yapican hayırlısı
mommyinthefuture Pelin000 Amin🤲🏻Allah sizin de yardımcınız olsun. Adet gününüz geçinceye kadar umut var. İnşallah tutmuştur 🌹
minikumutlar mommyinthefuture benimde sol yumurtam büyümüştü sağ 11 sol 13 mm demişti 2 gün sonra bidaha gittim sol 17 olmuştu 1 hafta değerlendir dedi inşallah tutar bu ay🤲🏻🤲🏻🤲🏻
mommyinthefuture minikumutlar Benim de sol da birşey görünmüyor dedi sağ 16 cm. İki gün sonra iğne vurucam. Bakalım..
Pelin000 mommyinthefuture malesef bu sabah ta test yaptım negatif cok az bi kahve rengi lekelenmem oldu heralda adet olucam olsun nabalım obur aya insallah artık
Ceyda76 mommyinthefuture normalde her bayan ayda bır yumurta büyütür sadece pkoslularda sayıca fazla olabılıyor Kendımden bılıyorum doktorum oyle anlatmıştı
seon90 mommyinthefuture canm benm arkadasımda öyle hamile kaldı.şuan kızı kucağında🥰🥰sadece stres yapma düşünme rahat ol akışına bırak kuzum olucaktır allahın izniyle🙏🏼🙏🏼🥰