Merhaba ben hamileliğimin başından beri tiroid hapı kullanıyorum. 25′le başladım düşmedi 50-75-100′e kadar çıktı. Hatta 100′lük hapın yanında birde jodid100′lük kullandım. İçiniz ferah olsun hiç bir sıkıntısı yok eğer çok rahat edemezseniz endokrin doktoruna gidebilirsiniz. Bana da orada demişlerdi.