Aayyssnn Selam kızlar, ben şuan çalışıyorum. 32. Haftada izne çıkacağım. Devlet 16 hafta izin tanıyor ya doğum izni parası ne zaman alınıyor? İzin bitince mi her ay mı toplu olarak mi? Bilginiz varsa yardımcı olur musunuz
Mervepera Aayyssnn bunu bende bilmiyorum çalışamaz raporu cikartcaktim karışıklık olmuş calisir vermişler 🤦♀️ tekrar gittiğimde çalışamaz yapicam ama para ne zaman yatiyor bende merak ediyorum bekleyeyim burda 🤩
Demoscum Aayyssnn çalışmış olduğum kurumsal şirketle anlaşma yaptık biz, bana 16 hafta yanı 4 ay boyunca maaşımı verecekler kesmeden. Ben de doğumdan sonra alacağım rapor parasını dekontuyla beraber onlara vereceğim. Benim için ödemelerim olduğundan dolayı böylesi daha avantajlı oldu.