Bende özele gidiyorum eşinin aşı kartını istiyorlar ve yatış yapıyorlar senden kan alıyorlar sonucun çıkınca vuruyorlar. 24.haftaya kada herhangi bir sıkıntı yaşamazsan 24te vuruyorlar. Sağlık ocağı da takip ediyor bu konuyu arıyorlar onlar direk vuruyor sanırım ama ben ilk başta anlattığımı yaşadım düşük riskim vardı çünkü.