Merhaba arkadaşlar 1 haftadr kafam allak bullak neye üzüleceğimi sevineceğim şaşırdım kızım 1 yaş aşına gitmiştim o gün hamile olduğumu öğrendim kızım daha küçük bu 3. Gebeliğin olcak allah izin verirse nasıl bakcam diye dert ederken sonra sağlıksız gebelik olma ihtimali var ona mı üzüleyim ona mı bilemem bi taraftan da annem ameliyat olcak ona ayrı üzülüyorum komşum 1 2 ay önce dış gebelik geçirdi ve onda gördüm sağlıksız gebelik ne olduğunu şimdiye kadar kimsede görmemişim aklıma gelmezdi çok zor süreç geçirdi bende öle olurum diye korkuyorum ve Bn daha küçük bebeğim var nasıl yaparım diye düşünüyorum kurtas falan olursa diye bana dua edin kütfen herşey yolunda gitsin sağlıklı gebeliktir inşallah Bnm 5 yıl çocuğum olmadı 1 tedavi ile oldu sonraki kendiliğinden oldu Rabbim çok şükür verdi bundada vardır bi hayır diyorum inşallah herşey yolunda gider sağlıklı olur buda biraz uzun oldu kusura bakmayın kafam çok karışık durumdayım kimseye de birşey diyemedm aileme böle olunca sizlere dökmek istedim bu mübarek günde bana da dua edin lutfen 🙏🙏