beybiisu Kızlar merhaba, 12. Haftadayım bugün sabah saatlerinde ilk kez karnımdan kasıklarıma doğru bi şeyin kaydığını hissettim😂içimde bi kıpraşmalar var, yani daha çok küçük biliyorum ama sizce bebeğin hareketleri miydi hissettiğim
Hatice_gzr2505 beybiisu benimde aynı olmustu canım hatta ben ilk dönme hareketini hissetmiştim kontrole giderken sonra hafif eğilince sanki sabun kayar gibi sagdan sola hop 🤣🤣 kayardı doğru tabi bebik hareketi içinde hissettiğin sonra da hep temas halindeydim sevdim ettim şimdi 21 haftalık olduk gayet iyi anlaşıyoruz 😊 oyunlar oynuyorum ben dokunuyorum o kaçıyor
beybiisu Hatice_gzr2505 ay çok komik bi histi ama😂gerçekten sabun gibi kaydı. Eğer ileride hep böyle olacaksa ben gülmekten duramam ki😂😂
Hatice_gzr2505 beybiisu bende hoşuma gidiyordu şimdi karnımı mıncıklayıp uyandırıyorum 😅 bana bi tekme atıyor hep ilgilendim temas ettim karnımı sevdim walla bizim iletişim mikemmel tavsiye ederim ileri haftalarda böyle pıt pıt dokunuyor gittikçe sanki hamur yoğurur gibi hisler geceleri uykumdan uyanıyorum hareketine 😅 sevince de uysallaşıp geri uykuya dalıyor heralde 😌
beybiisu Hatice_gzr2505 Allah isteyen herkese tattırsın bu duyguları inşallah, çok değerli şeyler hepsi😻🥰