funnymummy izobellaaa-_- ay bi ara burda birisi şarapın bebeğe iyi geldiğini yazmıştı aklıma geldi 😂🤦♀️
Aleynasvr Ayy benim de rakı çekiyordu. Resmen kokusu burnuma geliyodu. Tadını biliyorum ama rakıyı zaten toplasan 2 kere icmisimdir. Nerden çıktı ne alaka anlamadım sanırsın alkoligiz😀 ama gerçekten çok tuhaf şeyler tadını bilmediğin şeyler bile canın isteyebiliyor😀
siriniko2511 Novaa ne güzel hiç değilse masum şeyler😊 ben de isteğimi köreltmek için önce koklayıp sonra meyve suyu içiyorum😊
Nilufar_1996 Novaa inşallah bütün hamileler sağlıkla kavuşsun. Ben kucağıma aldım darısı sizlerin başıniza sağlıkla inşallah.
Yelizzzz34_ Marmariste odamız denize karşıydı akşam hava o kadar güzel ki ılık ılık esiyo böyle :) geçtik balkona açtık sezen aksu eşimle bira içip muhabbet ettik. O kadar özledim ki o anı yaşamayı, o biranın tadını, muhabbeti ❤️ Ah ahhhhh
Ozgrwili izobellaaa-_- sarap hic icmedim.ama bana sanki bol tuzlu sert bir salgam mis gibi geliyo . Bendeki vizyon max bukadar 😁😁