cgnduru izobellaaa-_- sen yazınca böyle tadi damağıma geldi sanki zaten midem bulanıyordu hepten bulandı😀 😀
Erenediz izobellaaa-_- valla bende bilemiyorum 13 haftadayım bi kaç haftadır canım alkol istiyor bira felan ve normalde tadından nefret ederim alkol tüketen biri değilimhele şarap bir kere yanlışlıkla bir yudum almışlığım var cok iğrencti ama canım cok cekiyo bu aralar
Villanelle Yazın Şirince ye gitmiştik, henüz hamile değildim. Belki 10 15 şişe şarap aldık farklı farklı. Tatilden bi geldik, hop hamilelik. Hiçbirini içemedim öyle kaldılar. Aklım hep onlarda benim de 😂
Novaa Erenediz Migros carrefour gibi büyük marketlerde alkolsüz bira satılıyor. Onlardan içebilirsiniz😇
Durununannesi46 izobellaaa-_- ben içtim kırmızı şarap hamileyken dişim çok ağrıyordu hiçbir şey geçirmedi şarap rahatlatmıştı 😀 yılbaşında da eşimle 1 kadeh. Doktorum alkolüne karışmam 1 kadehten kimseye bişey olmaz abartmadığın sürece demişti 😀 bişey de olmadı aksine kırmızı şarabın bebeğe de faydası var diye biliyorum 🤷🏻♀️
siriniko2511 izobellaaa-_- suşiden nefret etmeme ve sadece bir kere yememe rağmen deli gibi canım çekiyo. Akşamları canım bardak bardak viski redbull çekiyo olsa da kafama diksem diyorum. Kısacası hepimizin hormonları çıldırdı sanırım🙃.Kayınvalidem eşine hamileyken tabak tabak kül yiyomuş😂
Novaa siriniko2511 Hahha ben de viskiyi çok seven biri olarak canım hiç istemiyor. Sürekli çilekli milföy ve kumkuat yemek istiyorum😄
Nilufar_1996 Yılbaşı gecesi bir bardak içmiştim bende. Sonra canım bira çekti en hafif olandan eşim aldı beraber içtik 🙊
Novaa Nilufar_1996 Yazın buz gibi kurtarıcı oluyor. Bu yaz da hamileydim ben ama düşükle sonuçlandı. Deniz kenarında patatesle alkolsüz bira iyi oluyordu☺️
siriniko2511 Novaa ne güzel hiç değilse masum şeyler😊 ben de isteğimi köreltmek için önce koklayıp sonra meyve suyu içiyorum😊
Nilufar_1996 Novaa Allah yerini doldursin inşallah. Ben normalde sevmem bira ama nedense canım çekmişti migrosta gezerken görmüştüm.