Sgnn bende hiç yukarı çıkmadı vala 😁😁 hatta 28 haftalıkkenmi ne doğum pozisyonuna durmuştu hep aşağı doğru büyüdü vala anlamadım gitti bazıları diyor mesela göğsümün tam altında kaburgalarımı kıracak gibi hissedyrm diyordu hatta biri doğumda hissettim baya yapışmıştı oraya doktor zor ayırdı diyordu ☺️ ama aşağı doğru olması daha kötü yani ben bel ağrısından ölüyorum bide kasıklarıma bacaklarıma vuruyor yürüyemiyorum bile yeri geliyor odadan odaya giderken nefes nefese kalıyorum.