Kızlar geçen hafta detaylı ultrasonum vardı. Doktor yarım saat kadar inceledi heryerini ve hiç bir problem olmadığını söyledi. O günde bilgisayar bozuk olduğu için rapor kağıdımı veremediler bi kaç gün sonra düzeldiğinde ararız raporunuzu alırsınız dediler. Bugün hastaneden aradılar raporumun hazır olduğunu ve ayrıca doktor bebeğin kalbine tekrar bakmak istediğini söylemiş. Bende kötü bi durum mu var diye sordum hayır sadece doktor hatırlayamadı hastayı tekrar bakmak istediğini söyledi dedi. Moralim acayip bozuldu. Sizce nedendir, bişey olsaydı o gün söylerdi tamam ama yinede moralim bozuldu çok..