Iremmm09 Kizlar 39 haftalik olduk hala kanala girmedi bu bebe! Normal dogum icin her hangi bir sorun da yok! Ama 40 haftaligi gecmeyecek alicaz diyor Doktor! Merdiven in cik, plates topu, yuruyus egzersiz yapiyorum tip yok….. 🤦🏻♀️ Ne yapayim daha
YeninesilAnne Iremmm09 benim ilk doğum 41+4 te olmuştu. Sıfır sancı sıfır açılma, doğuma dair hiç bir belirti yoktu son hafta sürekli kontrolr gidiyodum bir sıkıntı yoktu diye son güne kadar bekledik.. bebeğim de.3830 gram doğmuştu. Yani bebeğinde bir problem olusmayacaksa eğer son güne kadar beklenebilir bence
Iremmm09 Villanelle kanala yerlesin Bari sezariyana gerek kalmasin! 4 kg ya ulasirsa normal dogum sorunlu olur senin icin dedi Su an 3.400 kg (miniyon tiplilerin cilesi)
Iremmm09 YeninesilAnne insallah sorunsuz gelir🙏🏻! Cevremdeki bazi INSANLARR cok bekletme zararlidir diye beynimi bulandiriyorlar 40 haftalik dogum mu oluyor Eski kafalar her sey biliyorlar ya 🤨