Bu durumu ben yaşıyorum hatta daha bugün yaşadım dışarı çıkmaya hatta evde tek kalmaya korkar oldum dengeli düzenli beslenmeme bol bol sıvı tuketmeme rağmen ani tansiyon düşmesiyle bayılıyorum 21+3 oldum başından bu şekilde doktorla konuştum gebelik hipertansiyonu dedi ama okadar yorduki bu beni 2,5 yaşında kızım var o bile okadar çok etkileniyoruki biseyim olmazsa bile anne iyimisin hastaneye gidelimmi diye soruyor yani bu tansiyon düşüklüğü anı bayılma aşırı yıprattı beni biran önce doğumu bekliyorum