Saaaaa Kızlar 4,5haftalık hamileyim progesteron hormonum 7.8 çıktı doktor normalde 15 olması lazım düşük tehliken var dedi ilaç iğne verdi düzelirmi sizce 😒
GlUysal Saaaaa canım benım 5 di doktor progesteron hap verdı sadece sabah akşam 200 mg benımde 4 haftalık falandı kullandım su anda 8+1 deyim 6+4 de kalp atısını duyduk bebegı gördük