Cano12345 Haftada kan sonucumda betahcg 310 çıktı normalmi ? İkiz olabilme ihtimali bu şekilde anlaşılırmı ?
Nrglesim2 Cano12345 ikiz gebelik oldunda beta 2 kat artıyor 1 hafta sonra bidha yaptr benim 6 haftalıkken 8647 çıkmıştı
Umran__37 Cano12345 bildigim kadaroyla ikiz degeri daha yuksek oluyo kardesimin esinden biliyorm oda 4 haftaliktan ogrenmisti degeri 1500 du tek yumurta ikizleridiydi zaten beta da degil ultrasyonda belli oluyo canim
yagmurrrra Cano12345 değer ikizlik bir değer değilki normal benim tam adet günümde 300lerdeydi 3 gün sonrası 1537 çıkmıştı. Beta ikizi belirlemiyor canım kişiden kişiye değişiyor değer