bsraaktan Kızlar 22. Haftamdayım tiroıd 4.28 çıktı sizdede böyle yükseldi mi ne yapıtınız sıkıntı olur mu
nsliscn bsraaktan ben de yüksek ilaç kullanarak 3′e düştü bir dahiliye doktoruna gorunmeniz gerek en kısa süre de
Villanelle Gebelik öncesi başladım tiroid hapina, hala kullanıyorum. Arada ilaç kullanmama rağmen yükseliyor, doz düzenlemesi yapılıyor ve devam ediyorum