Ormanmeyveli [img]https://i.hizliresim.com/kmehth2 Yaş riski var çok mu sizce 26 yaşındayım amniyosentez falan gerekir mj
dezgi Ormanmeyveli canım grafiğini altında aciklama ve risk oranı yazıyor zaten ne açıklama yapmışlar
hmyra95 Ormanmeyveli benimde aynı canım ama daha doktoruma gösteremedim cinsiyetin belli oldumu oekı?
Ormanmeyveli Merveaslan0651_ ay teşekkür ederim doktordan net bilgi alamamistim ama boyle şeyleri duydukca icim rahatliyor