eeeqq 1 numara 2-5 kg, 2 numara 3-6 kg yazıyor. 3-3,5kg doğarsa bebek 1 numaradan küçük bir paket alsak yeterli olur mu ,2 numaraya hemen geçilebilir mi bi farkı var mı?
Baharun2 eeeqq bence 2 al canım bebeğin kaç kilo bilmiyorum ama bana 1 numara kalıpları küçük geldi gözüme