Ben de az normal hatta zayifa bile raziyim yeterki saglikli olsun ilki 4300 dogdu 3 sene gecti hala dikislerimden memnun degilim . Diyorum bu seferki az normal olsa ama nerde buda ayniymis. Oyle zor ki iri bebegi dogurmak sezeryansa ayri tabide. Bosverin saglikli olsun zayifta olsa toparlanirlar hemen