Zisanince 15 haftalık hamileyim sağ alt tarafıma bıçak saplanır gibi sancı giriyor sizce nedeni nedir bu güne kadar böyle sancı hiç çekmedim bugğn çok sancım oluyor otururken bile saplanıyor sağ alt tarafa
Meryy69 Zisanince şiddetli bir ağrı değilse ve yanında Allah korusun kanama eşlik etmiyorsa rahim ve bebek büyüdüğü için normal olarak bakılıyor rabbim sağlık la kucağımıza almayı nasip etsin 🤲