AysunUgur 505050 hareket halindeyken bende fazla hissetmiyorum canım, bu aralar hep dışarıda son hazırlıkları falan yapıyorum ama istirahat halinde, sabah ve akşamları daha aktif oluyor. Fazla mı ayakta kalıyorsun acaba kuzum? Ya da bebeğinin huyu böyledir 🌸
Sinoooom 505050 karnımdan çıkacak gibi haraketli hatta sürekli araştırma yapıyorum bu kadar haraketli olmasının sebebi ney diye 😬 bebekler bu haftalar haraketli olurmuş sanırım benim ki exstra haraketli canım o kadar yanıyor ki hareketlerinden 🤦🏻♀️
linamom 505050 32 ye gircez bkaç gün sonra azaldı ya hareketler çok yavaş hareket ediyor o da yatınca
Villanelle O haftalar en hareketli olması gereken haftalar. Doktorunuza bu danışın isterseniz çünkü hareketleri çok önemsiyorlar genelde
AysunUgur 505050 her bebek farklıdır, aynı olamaz, her bebek aynı sıklıkla ve şiddetle hareket etmez, hareket varsa endişelenme, kontrole gidince doktoruna da sorarsın zaten canım 🌸