Sizde ki problem ile ilgili işe yarayıp yaramaması bence. Bende sebep yoktu zaten düzenli yumurtam oluşuyordu çatlıyordu kalitesi iyiydi eşimde de sorun yoktu ama aylarca klomen de kullandım femera da kullandım hep doktor kontrolünde kullandım hatta riske atmamak için çatlatma iğnesi ile de kullandım bi işe yaramadı. Ovülasyon testi kullanarak da başaramadık biz. En zoru bu zaten bi sebep olmadığı için her yolu deniyorsun. En sonunda bıktık tüp bebek yaptırdık ☺️ Çok şükür hamileyim. Fakat bu ilaçları kullanarak hamile kalan arkadaşlarım da var kişiye göre değişiyor herhalde