Damlacaa Seda35 adetimden bir hafta önce öğrenmiştim ve seninkinden daha silikti , gidip kan verdim hemen beta 72 çıktı. Gözünüz aydın canım hayirli haberler alırsin inşallah 🥰
Bilgekpn Seda35 emin olmak için bi tane daha yap derim ya da kan testi verirsen daha sağlıklı olur senin açından inşallah doğrudur 🤲🏻☺️
Seda35 Hnd3535 21 Şubat göğüslerimde sızlama vardı kasıklarımda da aynı sekilde hissettim biraz erken yaptım testi ama nasipte varmış teşekkür ederim 🌺
Hnd3535 Seda35 bu erken gebelik testi degil sanırım degil mi 😊 normal bildiğimiz test sanki. Benmde gögüslerim inanılmaz sızlıyor. Özellikle sol. Sanki böyle süt akıyor gibi uçlarına doğru. Hafifte uyku belirtisi ve yorgunluk var. Benfe yapmaya korkuyorum