Happybsrn Tunc__09 sende mi 37+3 sun🤣🤣 benim de haftya ama cuma mı cumartesi mi daha karar veremedik , cumartesi kontrol olacaktı sanırım kar yağışı yine yolları kapayacakms pazartesiye kaldı kontrol o zaman karar vereceğiz
Gzm23 Tunc__09 isteğe bağlı sezeryan mı olacaksın doktor bana istersen 38. Haftada olabilirsin dedi tabi bebeğin gelişme geriliği riski var doktor ne derse şu an 35 haftalığım her kontrole doktor artık doğuma alalım diyecek diye gidiyorum
Tunc__09 Gzm23 merhaba isteğe bağlı sezeryan olacağım. Kontrollerde hersey normal dedi. Yaşım 38 belki ondan olabilir
Tunc__09 Happybsrn doktor bana sordu cuma mı cumartesi mi alalım dedi. Bende siz bilirsiniz hangi gün uygunsa dedim
Happybsrn Tunc__09 bende cuma isterim dıye düşünüyorum ama o sanki cumartesiden yana,,, salı günü nst de yalancı sancım çıktı 100ü bulan bakalım bebek belki kendi gelir 🤣kgsu iyimi seninkinin benim ki zayıf 😕 o yüzden bekliyoruz