Karnım bazen içeri göçüyor gibi hissediyorum, bazen dışarı doğru tepecik oluyor ağrıyla birlikte baskı hissediyorum. Bebek hareketi ve kasılmayı ayırt edemiyorum sanırım. Belimde ve sırtımda skolyozdan dolayı sürekli ağrı var zaten oradan da ayırt edemiyorum. Her acile gidişimde nst temiz geliyor ama eve geliyorum yine aynı şeyleri yaşıyorum. Doktor da inanmamaya başladı artık ben de kendimden şüphe ediyorum. Biri kasılmayı tarif edebilir mi? 🤷🏻♀️