Elifgvnn bende ilk hamileliğim de yaşamıştım kendini yorma ama genelde yerleşme kanaması olarak geçiyor ve tehlike arz etmiyor ama sen yinede bi git herkeste aynı olacak diye bişe yok sağlıkla gelsin bebeğin ben şuan 29+6 haftalık hamileyim banada oluyor bu aralar bi ilaç içtim dr verdi acaba ondan mı diye düşünüyorum ama bilmiyorum