Kızlar grip oldum. Sadece burun akıntım var ve gözlerim yaşarıyor. Ateşim yok çok şükür. Bir arkadaşım, tanıdığı birinin grip olduğu için normal doğum yapamadığını, doktorun ona zaten şuan vücut direncin düşük diyip sezaryene aldığını söyledi. Böyle bir durumu yaşayan/duyan oldu mu?