Ayse476 nst ye bağlamadılar mı canım veya en azından ultrasonla bakmadılar mı bebek iyi mi diye? Endişelenme bence, benim de o haftalarda bebeğim huy değiştirdi ve 1 hafta kadar çok az hareket etti ama daha sonra bol enerji ile geri geldi 🌸 bu haftalarda normal diye biliyorum