Gnz Ceren_Guney nasıl hissettiniz 15 haftalığım arada karnımım içinde gıdıklanma tarzı şeyler oluyor iki gündür bebiş mi acaba diye düşünüyorim
Ceren_Guney Gnz ya ben doktora da sordum hissetmen normal dedi zaten bebişim çok hareketli ultrasonda çok rahat izliyoruz 😂
Gnz Ceren_Guney ya bende acaba bebekmi diye seviniyorum sonra geri bebek degildir diye dusunuyorum bir an once tam hissederim insallah