Bence diyetisyenle çalışabilirsiniz ben 9. Haftaya girdim gram bile almadım, canınız çekse kaçamak yapsanız bile söylüyorsunuz ve neyi nasıl yapmanız gerektiğini anlıyorsunuz, bir de hesap verecek biri olduğundan daha ağırdan gidersiniz. Çoğu şeyi bebeğe faydadan değil de şımarıklıktan yiyoruz 🐣🤭