Ceyfer canim aynilarini bende yasadim. Kasiklarimda cok agri vardi bayram oncesi nolur nolmaz diye gittim. Dr kontrol etti hersey yolundaydi. Buyume agrilari dedi. Rahatla diye progestan fitil verdi 4gun kullan birak dedi. Hemen gecti. Bu haftalarda hepsi normalmis ama. Insan endiseleniyor iste🙂 bende 18+2deym