Kedis_ 2 yıllık evliyim ve 1 yıldır bebeğimiz olmuyor. Doktora gittim ve FSH değerim 12,26 çıktı doktor bana klomen ilaç verdi daha yeni kullanmaya başladım. Bu ilacı kullanıp hamile kalan var mııııı ? 🙋🏻♀️
Mariaxutku_ Kedis_ Ben gecen temmuz ayı kullandım. Adetim biter bitmez 5 gün kullandım ardından doktora gittim yumurtalarımın geliştiğini söyledi. Catlatma ignesi yazdı onu vurdurdum. Iki hafta olmadan hamile olduğumu öğrendim. Sen de Adetin başlamadan git doktorla konuş sana versin. Sana doktor kendisi söylüyor ilac bitince gel bakacağım diye….Ona göre iğne yazıyor. Yalnız düzenli kullanman lazım. Doktorun tarif ettiği şekilde gününü kaçırma. ☺ Insallah siz de hamile kalırsınız. Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın.
FatmaNur_27 Kedis_ klomen basit bir yumurta geliştirici ilaç hiçbir sorunumuz olmamasına rağmen 5defa fln kullandım bir işe yaramadı tabi kısmet bir yandanda
Kedis_ Mariaxutku_ Gittim doktora adetimin 3 günü tahlillerime baktı klomen verdi 2 kutu adetimin 5inci günü içmeye başladım ilaç bitince doktora gideceğim yumurtalıklarım büyümüş olursa çatlatma iğnesi yapacak. İnşallah bu bu ilaç sayesinde bebişimiz olur 🙏🏻 Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
motherofcats kullandım 3 yumurta büyümesine rağmen her şey yolundayken tutmadı tüp bebekle ilk denemede hamile kaldım