Kader-clk Kızlar merhaba adetim 5 gün gecikti.Test yaptım bugün negatif çıktı.Böyle olup hamile olduğunu öğrenen var mı sonradan.anlamadığım bir şekilde yoğun akıntım ve karın alt bölgemde şişlik ve ağrı var.
Es00raa Kader-clk canm bnm de 8 gundur geciyo qyni seyler var bnde de yaptim negatif sastim kqldm valla😔
Nrzorlu Kader-clk canim adetim 10 güne yakın gecikti test yaptım negatif çıktı. Adet olamadigim icin 3 kere daha yaptım dayanamayıp hep negatif çıktı. En sonunda arkadaşım gel bi ker daha yapalım deneyelim dedi yaptık veee pozitif çıktı. 20 gün hatta daha da fazla gecikmistim ogrendigimde
AysunUgur ilaydamerve ben kan testi hiç yaptırmadım kuzum bilmiyorum ama 1 hafta gecikmen olmuş madem çıkması gerekir diye düşünüyorum geç döllenme olmuş olsa bile
Limonzeytin ilaydamerve Bunu kimse bilemezki ne zaman ymrtladğnıza bağlı. Direk gidip kan vermelisiniz şişkinlk falan belirti diye düşnmeyin hayrlısı olsn
mom130 Nrzorlu benim de şuan 11 gündür geçiyor. 6. Gün kan vermiştim negatifti. Ablam ebe. Tam yirminci günü bekle o zaman da yoksa artık kadın doğuma git. Varsa yirminci güne kadar kesin çıkar dedi.
Kader-clk Kızlar hepinize cevaplarınız için çok teşekkür ederim.ne zor süreçlermiş bunlar herşeyde bir umut arıyor insan.yine olmadı galiba bu seferde.bu ay hsg çekilicem bakalım onda ne diyecek doktor
Mom578988 Kızlar adet gecikmemin 5. Günü evde test yaptım çift çizgiyi gördüm sonrasında kan verdim beta hcg 42.50 çıktı pozitif dediler. Yarın tekrar vereceğim 2 katı artış olmuş mu bakacağım. Daha 2.5 haftanın içinde sanırım siz kaç değerle öğrenmiştiniz🐣
mom130 Nrzorlu ben de bekliyorum valla. Hayatımda hiç bu kadar gecikmedi. Gecikse de leke mutlaka görürdüm.