nurnur13 Kızlar merhaba, Normalde tansiyonum 8/5 9/6 falandır hep. 3 gündür 11/7 12/8lere kadar çıkıyor çarpıntı ve baş ağrısı yapıyor. Bu haftalarda normal mi tansiyon yükselmesi?
minikanne- nurnur13 tansiyonunuz yüksek değil ki.. bu normal bi değer. 14/9 sınır ama sizi rahatsız ediyosa doktorunuza danışın tuzsuz yemeyi deneyin belki işe yarar
nurnur13 iremss minikanne- normalde hep düşük olduğu için biraz korktum yüksek görünce benim bünyeme göre farklı bi durum sonuçta diye. Normal diyorsanız korkmaya gerek yok o zaman 🙏