Kızlar 20 haftalık hamileyim . Çocuk doğmadan ehliyet alayım diyorum. Sürücü kursuyla görüştüm Ramazan dolayısı ile nisan ayı sonunda yazılı sınav. Mayıs içinde direksiyon dersleri. 28 mayısta da sınav olur ve biter dedi.
Ben 28 mayısta 7. Ayıma girmiş olacağım. Çok şişermiyim rahat edebilirmiyim. Şuan 7 aylık hamişler ne durumdasınız. Gebeyken ehliyet alanlar. Hepiniz buraya gelebilirmisinizzzzz🌸🚗