Anneoluyorummmm Haftamiza göre 36+2yiz usg göre 3 hafta önden gidiyoruz kilomuz 2 haftadır aynı 3600 normal oldgunu söyledi doktor sizce de normal mi acaba şuan 39 haftalık görünüyor usg de
eezgitturk Anneoluyorummmm bence kilo olayını kıyaslama canım. 38+4üm. Bebeğim 3200 kg. Herşey genetik dedi doktor. eşim ve ailesi yapısal olarak zayıflar. Sağlıkla alırız kucağımıza inşallah 🥳
Rukiye_korkmaz Anneoluyorummmm bilmiyorum iyi galiba bebeğinizin kilosu ben 35. Haftada gittiğimde 2700 demişti yarın 38 haftalık oluyoruz muayene var bakalım kaç olduk 🥰
Mrvsmt2502 Anneoluyorummmm benimde geçen haftadan beri 100 gr almış canım doktor normal dedi artık yeti daraldı öncekine göre kilo alınmıyor dedi 3500 üz bizde 38+4