esradgn123 Caglaasya 7+2 her sabah kusmam oluyor kesinlikle gün içinde de midem bulanıyor Her şeyden tiksiniyorum diyebilirim
Nnuruss Caglaasya 6+3’üz bizde hafif hafif başladı bulantılar ama başka bir belirtim yok hayırlısıyla kalp atışını da duyarız inşallah
Elifmrt06 Caglaasya hiç birşey yok tık yok sadece yemek yeme isteği o kdr onun harici bazen hamile olduğumu unutuyorum herkezde aynı olcak diye birşey yok kiminde olur kiminde olmaz kiminde sonradan olur kiminde olup geçer hepsi normal
Arusbags Ben 7 haftaligim ama hicbir belirtim yok ne tiksinme ne mide bulantisi anlamadim nasil is unutuyorumda doktor a sormayi sifir hic mi birsey olmaz. Bugun gittik gorduk sorun yok kalp atisi herseyi var
Caglaasya Arusbags bazılarında belirti olmayabilir canım herkesin farklı geçiyor bu süreçleri gördüysende hiç endişe etme tadını çıkar bu günlerinin
Annesininbebegi87 Arusbags valla ne güzel maşallah deyin kendinize. 8+5 benim midem çok kötü. İnanılmwz halsizim keyifsizim. 2,5 yaşında kızım var çok zorlanıyorum cidden.
biranneeeeeee Arusbags kız şükret ne güzel işte. Kimi insanda olmuyor bulantı. Umarım sende de sonradan olmaz
Sacidenur 8+5 hiç bulantım yok kusma da yok sadece sürekli midem kazınıyor yiyip duruyorum herkesin farklı sanırım sırt ağrım çok belirti olarak
Gldnz61 Nnuruss Nnuruss bende aynı 6 hafta. 3 gün salı günü gitmiştim kalp atışını duyamadan geldim çarşamba ya tekrar randevum var inş duyarım
Caglaasya Annesininbebegi87 benim de 4 yaşında bi kızım var okula gitmese kesinlikle çok zorlanırdım gün içinde okula gittiği sıra yatıyorum dinleniyorum yemekleri akşam işten gelince eşim yapıyor öyle atlatıyorum
Hsrt3 Caglaasya benimkide 24 Ocak son adet tarihim ama ben korunmasız ilişkiye girdiğim gün hesapladım doğrumu yaptım bilemiyorum yaa
Hbeyzab1 Caglaasya 6+1 göğüs hassasiyeti çok çok nadir mide bulantısı var mı yok mu anlamıyorum bile hatta kasık ağrısı ve aşırı iştah gözümü kapatınca yemek geliyor gözümün önüne 🤭😂
Caglaasya Hsrt3 hayır canım yanlış hesaplıyorsun son adet tarihinin ilk gününü baz alarak hesaplaman lazım zaten doktorların hesaplama sistemi de bu şekilde sen diğer türlü hesaplarsan uyuşmaz
Aslim34 Betul24 kesinlikle öyle çok zor geçiyor mide bulantısı her an var ne yemek ne içmek Allah yardımcımız olsun
trakyalikizce Caglaasya 6+2 yim çok şükür mide bulantım olmadı hiç ama aşırı koku hassasiyetim var😔 bir haftadır da inanılmaz bir halsizlik uyku hali mevcut🤷🏼♀️
Fidan97 trakyalikizce bende 6 haftalık oldum canım İnan aynı şey bendede var sürekli uyumak istiyorum birde üşüyorum halsizlik filanda var herşeyden tiksiniyorum sanki yemek kokusuna bile gelemiyorum 😔
trakyalikizce Fidan97 ayy üşüme bende de çok var normalde de üşüyen bir insanım ama bir aydır ekstra üşüyorum