Kızlar bn faranjite bağlı sinizit olmuşum ve gerçekten Allah başka zorluk vermesin ama zor geçiyor her şey geçti bir hafta oldu ama öksürük geçmiyor ve 9 haftalık hamileyim kese etrafında kanama alani olmuş iğne vuruldum bir tane daha iğne var sonra kontrole gideceğim öksürük şurubu kullananan var mı acaba