Herkese merhaba pazar günü hastanede yatışım yapılacak Allah nasip ederse pazartesi sezaryen olacağım gebeliğimin son zamanları çok zorlu geçti lütfen bu gün benim için de dua edin inşallah kolay olur her şey çünkü riskli bir operasyon geçireceğim durumumu mutlaka paylaşacağım