38+4 üz bugün kontrol vardı bebiş önden gidiyor 3.5 kilo olmuş boyuda uzun maşallah ama gelmeye niyeti yok gibi 😃 nst te 20 dk da 5 kere 60 70 arası sancı çıkıyor ama doktor doğum için yeterli değil diyor yürüyorum squat yapıyorum pilates topunda hareketler yapıyorum. Birde benim için toplu dua edelim bi el atın nolur 🥰
Tabiki en iyi zamanı allah bilir ama ramazandan önce doğurmak istiyorum. Ramazana gelen giden azalır rutinimiz oluşur diye ☺
Herkesin kandili mübarek olsun dua ederken bana da ediverin kızçeler 🥰