BayanUlgerr Kızlar 29+0′ım karnım çok fazla kaşınıyor şuanlık bi çatlamam veya yırtılma olmadi şükür ama aşırı kaşınıyor doktor kasimamam gerektiğini söyledi önereceğiniz yağ,losyon, nemlendirici vs var mı
Nurrrtkn42 BayanUlgerr canım bende 27 ci haftadayım aşırı derecede kaşıntım vardı tatlı badem yağı kullandım ben hala kullanıyorum benimde çatlak vs yokda kaşıntım çoktu bana etki etti inşallah sana da etki eder bi dene derim
Gmz-aykt Sibel_l3 siz kullanıyor musunuz ? Her yerde görüyorum ama içeriği nasil acaba? ben doktoruma sorucam bakalım ne diyecek gıdıklama gibi oluyor bende de ve cildim çok kurudu
Sibel_l3 Gmz-aykt ben 14. Haftadan beri kullanıyorum çok güzel nemlendiriyor 31. Haftadayim henüz çatlağım yok
Mervekkkk Gmz-aykt ben kullandım 10 haftalığım şu an o kadar iğrenç kokuyor ki kendimden tiksinmiştim artık ve o kokudan tiksindim emilimi zor vücutta kalıyor sanki. Şimdi bebek yağı aldım johnsons baby mor olandan rahatladım kötü bi kokusu yok tavsiye ederim
Gmz-aykt Mervekkkk acaba o haftalarda koku hassasiyetinden dolayı mı oldu ki? Ben de kokulara çok duyarliyim koku önemli cidden ona da bakayım kolonyalari güzel zaten
csmaknc BayanUlgerr canım benim cildim çok hassas ve kurudur Dalan zeytinyağlı vücut kremi dalinin Hindistan cevizli vazalini kullanıyorum yumuşacık oluyor hiç kaşınmıyorum öyle kakao yağı ve saf zeytinyağına da başlayacağım onlarda çok tavsiye ediliyor çatlak kremi falan kullanmayı düşünmüyorum çünkü çok kullananlar bile çatlayası varsa çatlıyormuş