Arusbags Kizlar acaba cinsiyet belli olur mu ve biz 7 haftalik olduk 😊 sanki kollar olusmus gibi gorunuyor 
haklisinesracim Daha 7 haftada nasıl belli olsun ki canım nokta kadar oluyor bebeğin çıkıntısı falan olmuyor :)
nfssultan1 Yaa anlayan birisi Banada bakabilir mi rica etsem 13+1 çok heyecanlıyım :) https://resimyukle.io/r/pbXqOmLPQc
Ceylankosova Arusbags kese yalan ben soyliyim😁 eekekte fasulye gibi kizda yuvarlak kese olur dediler benm ilkinde fasulye gibiydi erkekti oglum bunda yuvarlakti surekli eksi yiyodum basenlerim genisledi cin takvimibde kiz cikti ama sonuc erkek 😂
nfssultan1 Glck_anne Yaaa gerçekten mi çok istiyorumm kız çocuğunu da ayrı bir istiyorum tabi hayırlısı ile 🥰 Keseden mı tahmininiz
Glck_anne nfssultan1 evet canım keseden tahmin ettim benim de böyleydi hatta inanırmısın yatış şekli bile aynıydı .ama Allah kalbinize göre veriyor önce sağlıklı olmasını temenni ederim sonrasında da kız erkek ne istiyorsanız onun muradına erin inşallah🌺
yagmurrrra Blgn02 googleye hızlı resim yükle yazın ilk siteyi açın üstteki yere tıklayıp fotoğraf yükle diyorsunuz sonra oranın linkini buraya kopyala yapıştır yapıyorsun canım