Elifmrt06 nankör komşular 😁 bilmiyorum beğenir misin ama ben 100 gr tereyağı ve 1 çay bardağı sıvıyağı eritiyorum tamamı eriyince içerisine 2 su bardağı un koyuyorum 15 dakika falan kavuruyorsun güzelce renginden anlarsın zaten ben biraz kısık ateşte kavuruyorum, ayrı bi yerdede 1,5 bardak sıcak süt 1,5 bardak sıcak suyu karıştırıp içine 2 bardak şeker atıyorum karıştırıp eritiyorum onuda un kavrulunca o yaptığım şerbeti içine döküyorum altını biraz açıyorum güzelce karıştırıyorum zaten 1 dakika içerisinde kıvamını alıyor, sıcakkende şekil veriyorum hemen ben bunu komşularada dağıttım evede bıraktım o yüzden 2 kişiyseniz ölçüyü yarı yarıya düşür derim☺️