vesilece Eylül anneleri cinsiyetiniz belli mi 🥰🥰 ben 14 haftalığım devletteki kız dedi özeldeki doktor erkek dedi 😆😆 siz bu süreçte neler yaşadınız 👀 açıkcası devletteki doktorun cinsiyet tecrübesi çok iyi dediler, özeldekininde cihazı iyi diyorlar 🙈🙈
HilalEyce vesilece biz de 100 günlük olduk devletteki henüz küçük dedi bakmadı cinsiyetine iki hafta sonra özele gideceğim.
rkyycbnn vesilece bizde yarın 14 haftalık olacaz pazartesi kontrolum var ama belki göstermez sonradan özele giderim biraz daha büyüyünce önce saglıklı olsunlarda önemli değil
Deletedmom547899 14+ 4 oldum bugün.cinsiyet için 15+2 randavu aldım devlette cinsiyet söyler mi çok merak ediyorum.
Meryy69 vesilece ah bizde 14+1 99 günlük olduk Elhamdülillah cinsiyeti için 2 farklı dr kız benziyor dedi ama net değil henüz sağlıkla gelsinler inşallah 😍
elf_06 vesilece Bizde 101 günlük olduk çok şükür rabbim sağlıkla hayırla kucağımıza almayı nasip etsin hayırlı kandiller 🤗
Mine_arslan vesilece erken yapmışlar ha😂bizde tık yok henuz ya. Cok merak ediyoruz ama. Bide doktorum degisik biraz hicbisey söylemiyor bzie bakalim ne diycek bu sfer
Anne88 vesilece ben 12+2 de gittim üç gün önce erkek dedi organını felan da gösterdi de burda çok değişen gördüm korkmuyor değilim 🙄😆
berilzumrut511 vesilece aynı durumdaymışım bende 14 haftalığım banada biri kız biri erkek dedi 🤣 ilaç olarak ne kullanıyorsunuz 14 haftalıklar merak ettim ben decavit kullanıyordum doktorum kesti şimdi sadece Demir hapı kullanıyorum bana sanki az gibi geldi başka takviyelerde verseydi iyiydi çocuğum eksik kalmasın korkuyorum
vesilece berilzumrut511 bende tam tersi ilaç içmeme taraftarıyım 🙈 o yüzden elenatal 2 vardı gereken hepsi içindeymiş